Klacht: Gescand op sorteercentrum

op 18 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al een paar weken say mijn pakket niet verstuurd word is al 2 x misgegaan om dat ze hem geleverd hebben zonder mij een mailtje re sturen om me ervan op de hoogte te stellen
Nu gisteren contact gehad met diegene waar het vandaan komt en die dat die opnieuw verstuurd word heb een track en trace code gehad en bekeken maar blijft staan op gescand op sorteer centrum? Wanneer komt die

Gewenste Oplossing:

Als je pakket verstuurd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 juli 2019 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U vraagt wanneer uw zending met nummer 3SDJK573448501 geleverd gaat worden. Helaas lijkt er iets mis te zijn gegaan met het bezorgen van deze zending. De zending die u heeft toegestuurd is namelijk al eerder deze maand retour afzender gestuurd.

Ik moet u dan ook aanraden om nogmaals met de afzender contact op te nemen om een nieuwe zending af te spreken.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Samanthajd