Klacht: geretourneerde artikelen worden onterecht gefactureerd

op 08 mei 2017 over Parfumerie.nl in de categorie Drogisterijen

Onlangs bestelde ik diverse producten bij Parfumerie.nl. De producten die ik niet wilde behouden heb ik retour gezonden(op eigen kosten).Echter nu stelt Parfumerie.nl dat ik enkele van deze producten zou hebben gebruikt,terwijl dit niet waar is en dat ze evengoed een deelbetaling daarvan eisen. Ik ben al in bezwaar,maar ze blijven factureren. Voor een betwiste vordering moeten ze netjes naar de rechtbank om te bewjzen dat ze in hun recht staan. Mij velt niets te verwijten, ik heb volgens de regels geretourneerd en ben niet aansprakelijk voor de staat waarin de artikelen zich daarna bevinden. Misschien hebben ze zelf de artikelen gebruikt en schuiven mij dit in de schoenen. Terwijl ik toch voor een behoorlijk bedrag bij hun gekocht heb,word ik als klant door hen belazerd(het enige goede woord).

Ik ben tevreden indien de facturatie wordt gestopt ,Parfumerie .nl zijn excuses aanbiedt en erkent dat ze fout hebben gehandeld. Ik heb netjes betaald wat ik heb gehouden en de retouren netjes teruggestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door marijkekingma