Klacht: geregistreed als afgegeven, maar nooit gebeurd!!

op 25 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

23 mei om 14.55 zou ik aardigheidje van vriendin gekregen hebben, maar heb niets ontvangen.
Vriendin vroeg bij mij na, omdat ze reactie had verwacht..Ik kreeg foto van zendingsnummer en foto met ‘aflever’ bewijs.
Heb telefonisch contact met DHL gezocht, waar ik zendingsnummer moest melden. Helaas wordt mijn zendingsnummer 3SRPS011135228 niet als zodanig herkend!!!!
Waar is mijn presentje gebleven??!

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik het niet afgeleverde, maar wel als zodanig geregistreerde pakketje alsnog krijgen.
De verantwoordelijke bezorger mag van mij een bureau functie krijgen, want bezorgen is hij nog niet verantwoordelijk genoeg voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 mei 2020 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Eline13579