Klacht: Gerechtskosten onterecht

op 01 augustus 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Arkel beweerd dat er een gerechtszitting is geweest waar ik helemaal niet van op de hoogte was want ik betaal maandelijks 100 euro al vanaf januari 2015 en moet nog 600 euro totaal betalen. Nu hebben zij het weer verhoogd met 380 euro. Zonder mij in kennis te stellen. Mag dit zomaar zonder mij daarover bericht te sturen.

Ben pas tevreden als die gerechtskosten eraf zijn. Want ik heb geen eerdere berichten of brieven van hun ontvangen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 04 augustus 2016 om 08:20 geantwoord

Heeft op 04 augustus 2016 om 22:18 geantwoord

Onterecht en die extra kosten ervan af en alleen nog in 3 keer de rest betalen.

Reactie van de melder van de klacht Roxana Verschuren

5 maanden geleden - Zijn nu al 3 keer extra kosten van zeker 1200euro bij gekomen dat maar 1x mag volgens advocaat. Ik ga er toch mee verder.Deze vve waarr dit overgaat heeft nog niet eens veilige brand gangen en vluchttrappen in appartementen en betonrot aan balkons daardoor ook betalingsachterstand ontstaan en laat altijd verhogen nu al 80 euro maar ik ga er wel mee verder.

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Verschuren, Naar aanleiding van uw laatste reactie is heden een brief aan u gestuurd. In die brief wordt wederom inhoudelijk ingegaan op uw klacht, worden de kosten toegelicht en wordt aan u een betalingsregeling aangeboden. Wij vertrouwen erop de kwestie hiermee naar behoren te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groeten, Van Arkel Gerechtsdeurwaarders

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Verschuren, Op 22 augustus jl. is vanuit Van Arkel nog een brief gestuurd, in antwoord op uw laatste reactie. Wij gaan ervan uit uw klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Roxana Verschuren