Klacht: Gerechtsdeurwaarder maar niets van CJIB ontvangen

op 01 augustus 2016 over CJIB in de categorie Incassobureaus

Ik ben op de hoogte van een boete die ik nog krijg, maar heb tot heden geen brief van CJIB ontvangen omtrent de boete. Wel een brief van de deurwaarder dat ik het bedrag van meer dan 1200 Euro direct moet betalen.

Ik heb telefonisch contact opgenomen met CJIB en werd mij verteld dat hij het niet terug kan draaien en dat verzet een verloren zaak is, met als gevolg dat ik nog meer kwijt geld ben. Tevens had ik gevraagd hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden, het antwoord dat ik kreeg was om maandelijks in te loggen om te kijken of ik post heb.

Nu ik steeds meer eraan denk, voel ik mij meer opgelicht door CJIB. Geen brieven van CJIB ontvangen, maar toch de kosten + herinneringskosten + incassokosten + explootkosten te betalen zonder iets gezien te hebben en maandelijks moeten inloggen om te kijken of ik iets moet betalen. Tevens hebben zij geen ontvangstbevestiging van de brieven die zij hebben verstuurd (hebben zij wel iets verstuurd?!), aangezien de brieven niet aangetekend verstuurd waren (anders had ik ze wel gezien!)

Ik ben bereid om het originele bedrag van 400 Euro te betalen met de incasso- en explootkosten van de gerechtsdeurwaarder.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CJIB over deze klacht.

Bericht van CJIB

5 maanden geleden - Beste meneer/ mevrouw Cheung , U hebt op klacht.nl een bericht geplaatst met de titel “gerechtsdeurwaarder maar niets van CJIB ontvangen”. Graag nemen we hierover telefonisch contact met u op. U kunt ons telefoontje in principe binnen 5 werkdagen verwachten. Met vriendelijke groet, Webcare CJIB www.cjib.nl Twitter: @CJIBnl Algemene informatie over de klachtenregeling van het CJIB vindt u op www.cjib.nl/klachtenregeling

Bericht van CJIB

5 maanden geleden - Beste meneer/ mevrouw Cheung , Er is meerdere malen contact proberen te leggen met het telefoonnummer dat is opgegeven. Helaas zonder positief resultaat. Op maandag 8 augustus om 11:25 heeft het CJIB uw voicemail ingesproken met de vraag contact op te nemen met het CJIB. Voor de volledigheid laat ik de gegevens achter met het verzoek contact met op te nemen 058 215 95 55. Met vriendelijke groet, Webcare CJIB www.cjib.nl Twitter: @CJIBnl Algemene informatie over de klachtenregeling van het CJIB vindt u op www.cjib.nl/klachtenregeling

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CJIB in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CJIB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CJIB

Heeft op 30 augustus 2016 om 13:46 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door khc