Klacht: Gepruts

op 12 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gepruts van postnl bezorgen voortdurend post op foute adres daardoor lopen wij post dwz klanten mis.
Diverse keren op allerlei manieren geklaagd , helpt niet, men blijft de zelfde fouten maken.

Pakjes en aangetekende brieven enkel af te halen bij Primerafiliaal in de buurt, die winkel is echter al om 18;00 gesloten heeft geen koopavond en geen koopzondag m.a.w. bijna onmogelijk om je zending op te halen.

Brievenbus in de buurt werd plots zonder enige aankondiging weggehaald en waar vervangende brievenbus staat werd nimmer aangegeven m.a.w. weer afhankelijk van die Primera die altijd gesloten is indien er tijd is om die te bezoeken.

Klachten chat is op website niet bereikbaar en email onvindbaar

Zowel ontvangen als verzenden van post door post.nl wordt onmogelijk gemaakt.

Post.nl moet doen waar ze voor betaald worden dwz post in ontvangst nemen en post bezorgen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer de Bond, Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik het een en ander toelichten. Omdat er steeds minder post in Nederland verstuurd wordt, wordt het aantal brievenbussen verminderd. We hebben op dit moment te veel brievenbussen in verhouding met de post die verzonden wordt. We proberen brievenbussen op plekken te plaatsen waar veel mensen komen. Zoals bij een supermarkt, winkelgebied of PostNL locatie.U kunt via deze link een brievenbus in uw buurt opzoeken; https://www.postnl.nl/locatiewijzer/?address=#/ Ik heb geen invloed op de openingstijden van een Primera. Meestal zijn deze winkels ook op zaterdag nog open. Hopelijk is dit nog een optie voor u. U kunt dit tevens nakijken via de locatiewijzer. Ons contactformulier is niet meer beschikbaar op de website. U kunt ons bereiken via chat, telefoon, twitter of facebook en eventueel schriftelijk. De chat is bereikbaar van 8:30 tot 20:00 op doordeweekse dagen en op zaterdag van 9:00 tot 16:00. Wanneer de chat niet bereikbaar is dan is deze optie niet zichtbaar op de website. U geeft tevens aan dat de bezorging op uw adres niet correct verloopt. Ik heb echter geen recente klachten op uw adres hierover kunnen vinden. Ik verneem graag van u wat er precies misgaat. Kunt u aangeven van welke adressen u foutieve post heeft ontvangen of als het post van u betreft op welk adres deze post terecht is gekomen en op welke data dit is voorgevallen? Kunt u tevens de frankering op de post controleren, want wij zijn niet meer de enige bezorgdienst. U kunt onze post herkennen aan de printregel of de melding PostNL Port betaald. Ik verneem graag van u of dit het geval is. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer de Bond, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 13 februari 2018 om 10:47 geantwoord

Geachte heer de Bond,