Klacht: Geopende post cq beschadigd

op 22 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag post gehad van de Dierenbescherming met daarin een kalender .
Maar helaas niet mijn unieke lepeltje die er ook bij had moeten zitten.
De brief was van onderen opengegaan, en zodoende was mijn lepeltje weg.
Beetje jammer dat er gewoon post wordt bezorgd zonder schade melding.
Ik vind dit zeker niet netjes, zeer teleurgesteld.

Gewenste Oplossing:

Wacht reactie af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vos,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te horen dat u deze post beschadigd heeft ontvangen en dat een gedeelte van de inhoud ontbreekt.

Ik heb de foto van de envelop bekeken en moeten constateren dat dit poststuk niet door ons is afgeleverd maar door een andere postdienst. Als wij de post hebben afgeleverd dan zit er een streepjes code op en de melding PostNL port betaald. Er staat een vermelding van een andere postdienst onder uw adres vermeld.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid..