Klacht: Geopende envelop zonder inhoud ontvangen

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als ik alle klachten zo een beetje doorlees lijkt het wel een piraten/boevenbende in het logiestiekcentrum bij DHL.

Kreeg gister een pakketje/evelop bezorgd en vond deze op de deurmat toen ik thuis kwam en…… de envelop was opengemaakt en er zat geen inhoud in….. hoe dan!!!
Dit natuurlijk gemeld bij DHL en hebben aangegeven dit te melden bij de leverancier, zo gezegd zo gedaan.

Maar wat voor kneus(kan nog net) als bezorger moet je zijn om dit te doen.

Denk dat DHL eens goed moeten gaan kijken naar het aannameleid van personeel. Een ding is voor mij helder…. maak gebruik van Post NL en blijf uit de buurt van DHL.

Ontsla de betreffende bezorger die hier verantwoordelijk voor is!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:27 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de verzendenvelop leeg bij u op deurmat is bezorgd. Dat de inhoud daarvan is verdwenen, is absoluut niet de bedoeling, dat spreekt voor zich. Hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

Wat er met de envelop is gebeurd en hoe het heeft kunnen gebeuren dat deze leeg bij u is aangekomen, moet inderdaad onderzocht gaan worden. Mijn advies is om bij de afzender of uw leverancier aan te dringen op een onderzoek hiervoor. Zij zijn onze opdrachtgever en kunnen hier een onderzoek voor starten. Hopelijk kunnen we op die manier achterhalen wat er gebeurd is.

Hartelijke groet,

Tom