Klacht: Genept: “Eerste bezorgpoging niet geslaagd. Tweede poging volgt”

op 04 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben de hele dag bezig geweest voor de deur, geen bezorger.

Bezorg tijd 10:30 – 12:30. De chauffeur had al een vertraging op gelopen zag ik dus dat ging hem niet meer worden.

Rond ~13:00 merk ik een wit busje die doorrijdt langs mijn huis met daarin een PostNL bezorger. Ik denk dus dat hij wel een keer in zijn route terug zou komen.

Om 14:30 toch maar even gebeld naar jullie geweldige klantenservice (vat dit graag zeer sarcastisch op). Ja, alles ligt nog in de bus en hij kan tot 18:00 komen.

Ik weer naar buiten, om 16:00 toch maar naar binnen gegaan en wat zie ik; \\\”Eerste bezorgpoging niet geslaagd. Tweede poging volgt\\\” om \\\”We hebben u om 15:32 uur gemist.\\\”.

Eén grote nepperij, want ik ben de hele dag voor de deur aanwezig geweest. De man is waarschijnlijk te lui geweest om terug te rijden nadat hij een misser had gemaakt en dacht natuurlijk lekker naar huis te gaan.

Nu heb ik dus vanavond een verjaardag waarbij ik moet zeggen; \\\”nou ja, PostNL heeft mij pakket niet afgeleverd\\\”.
\\\’
Zoo te zien gebeurt dit wel vaker bij jullie en lijkt jullie oplossing als volgt:

\\\”Sorry, de chauffeer is op de hoogte gesteld zodat dit niet weer gebeurt.\\\” Oftewel; \\\’foei, niet weer doen hé\\\’.

Gewenste Oplossing:

Verzin maar wat, want dit is gewoon onacceptabel. Jullie hebben een vertraging en ik krijg te maken met een makkelijke chauffeur die denkt schijt aan de hele wereld ik ga gewoon naar straten waar meerdere pakketjes af te leveren zijn.

Ongelofelijk dit. Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij DHL of UPC, maar bij jullie lijkt dit wel een beetje een trend te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mario_e_

5 maanden geleden - Klacht ook gemeld bij Bol.com.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 mei 2017 om 20:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Engels,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb mijn administratie geraadpleegd en vernomen dat hier inderdaad een klacht van is gemaakt om dit te laten bespreken met de pakketbezorger, nadat u dit heeft gemeld bij onze klantenservice. Ik zie in de statusinformatie dat het pakket alsnog die avond bij u is afgeleverd. Ik hoop dat dit nog op tijd was voor de verjaardag en ik hoop dat de bezorging van uw pakketten vanaf nu weer soepel zal verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mario_e_