Klacht: gemist, wel thuis

roenschilder op 20 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb de bezorgen gemist terwijl ik wél thuis was

Dat mijn planten worden bezorgd, en dat het word gestopt met het gaslighten van klanten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat u de bezorger mist terwijl u thuis aan het wachten is. Goed dat u aan de bel trekt. Zou u ons uw traceercode en huisnummer willen toe sturen? Dan kijken wij met u mee. In afwachting van uw bericht. Met vriendelijke groet, Kayley DHL Parcel E-Care

DHL

Heeft op 20 september 2021 om 14:33 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op www.dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Ashna
Webcare E-care Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door roenschilder