Klacht: gemist, wel thuis

roenschilder op 20 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de bezorgen gemist terwijl ik wél thuis was

Gewenste Oplossing:

Dat mijn planten worden bezorgd, en dat het word gestopt met het gaslighten van klanten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat u de bezorger mist terwijl u thuis aan het wachten is. Goed dat u aan de bel trekt. Zou u ons uw traceercode en huisnummer willen toe sturen? Dan kijken wij met u mee. In afwachting van uw bericht. Met vriendelijke groet, Kayley DHL Parcel E-Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 september 2021 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op www.dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Met vriendelijke groet,

Ashna
Webcare E-care Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door roenschilder