Klacht: Karveel 20 plus straat 40 bij speelvelden ligt bezaaid met honden stront dit voor kids niet goed

Iphone2 op 20 mei 2024 over Gemeente Lelystad in de categorie Gemeente

De gemeente moet zorgen dat al die honden stront op Karveel 20 en straat 40 Speelveld
Op geschoold wordt het is echt een behoorlijke berg bij speelveld kinderen hebben hier
Behoorlijk veel overlast van die speelvelden kunnen misschien beter
Opgevuld gaan worden voor een hoge flat met een stenen speel velt met basketbal tennis iets
En die school Karveel 3901 kan ook beter een schaak club in komen op de dinsdag en vrijdag avonden
Misschien ook een supermarkt op de karveel en dat de bussen ook door karveel gaan rijden
Dit zou de oplossing zijn voor de oudere die makkelijker met het openbaar vervoer kunnen
Ook vanaf 65 plus het openbaar vervoer gratis laten worden slim

Behoorlijk veel overlast van die speelvelden kunnen misschien beter
Ook vanaf 65 plus het openbaar vervoer gratis laten worden slim

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Lelystad

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Lelystad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iphone2