Klacht: Gemeente Binnenmaas

op 15 maart 2010 over Gemeente Den Haag in de categorie Gemeente

Omschrijving klacht

Wij wonen aan de Maasdamsedijk in de gemeente Binnenmaas. Zoals al vele malen eerder gemeld rijden de auto’s nog steeds met zeer hoge snelheid over onze dijk. U als gemeente kunt en mag zich niet ontrekken aan haar verantwoordelijkheid. In de ochtend en in de avond gebruiken ze de dijk als snelweg. Heden ochtend is onze 4e kat aangereden en helaas overleden. Wij als bewoner kunnen niet begrijpen dat u geen extra maatregelen treft om de snelheid hier veel meer te beperken. U klaagt wel wanneer wij de auto’s zo parkeren dat er minder hard gereden kan worden maar iets aan ons enorme probleem doet u niet. Waarschijnlijk wacht u tot er mensen aangereden worden.

Ik hoop dat u mogelijk eens een antwoord geeft op deze mail en nu echt eens gaat kijken wat u kunt doen om de snelheid verder te beperken. Onze voordeuren grenzen aan deze weg, het is nagenoeg onmogelijk om, zonder gevaar voor eigen leven, de deur te openen en naar buiten te gaan.

In afwachting verblijf ik

Astrid Loos & Bert & Pim Knape
Maasdamsedijk 29
06 29 35 35 49

Gewenste oplossing

Geen doorgaand verkeer meer mogelijk op deze dijk. Gebleken is dat 80% van de gebruikers geen bestemmingsverkeer is.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Loos