Klacht: Gemakzucht van de bezorger

op 09 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een pakket uit duitsland besteld,word bezorgd door DHL.kom thuis en vind de bericht van we hebben je gemist op de grond helemaal veregend.oke heb de brievenbus dicht gemaakt voor de kou,maar heb daar tegenover een levensgrote staande brievenbus geplaats.(zie foto)
Is dit de bezorg manier van DHLom z,n klanten te berichten?
Geen service in deze zeer cuncurerend tijd.

Gewenste Oplossing:

Gewoon de bezorger laten werken zoals het bedrijf DHL als serieus post en pakketten vervoerder wil uitstralen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag!

Bedankt voor uw bericht.
U geeft aan dat het 'niet thuis' kaartje voor uw deur is achtergelaten in de regen. Dat is natuurlijk niet zo handig van de bezorger, mijn excuses voor het ongemak dat u hiervan ervaren heeft. Vandaag zal het pakket nogmaals bij u worden aangeboden.

Met vriendelijke goet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Peho58