Klacht: geluidsoverlast van buren

op 06 juni 2016 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Al drie jaar lang hebben wij en meerdere buren last van extreme geluidsoverlast van onze overbuurman op Bessie Smithrode 54, vele klachten zijn er al tegen deze mensen ingestuurd maar Vestia durft nog steeds leuk weg te zeggen dat er geen klachten worden ingestuurd!! Ik was zelfs een handtekening actie begonnen waar ze niks mee wilden doen omdat het niet valt onder \”officiële\” klachten!! De man bedreigd mensen me de dood en heeft constant ruzie met de hoofdbewoonster over de muziek (maar zij is hem totaal niet de baas). De man zit constant te schreeuwen dat als er maar iemand de politie belt, hij hun zal neerschieten en ook de politie als die komt. Vandaag was het weer extreem en weer veel buren zullen ook klachten indienen bij Vestia, ik hoop dat via dit dat het Vestia ook schop onder de kont zal geven! Vestia is een woningbouwvereniging dat totaal niet om zijn huurders geeft en alleen maar om geld!

Als Vestia ons en andere buren serieus zal gaan nemen over het geluidsoverlast wat psychische en lichamelijke problemen nu bij ons veroorzaakt. Ik zelf ben diep in een depressie erdoor, vorig jaar was het zelfs tegen zelfmoord aan, mijn stiefvader heeft zoveel stress dat hij hartmedicatie nu heeft...

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Bericht van Vestia

11 maanden geleden - Helaas kan de bijlage niet worden geopend. Wellicht kunt u deze sturen naar klantenservice@vestia.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door jeffryintveld1983