Klacht: Geleverde product stuk, VidaXL niet te bereiken.

op 21 april 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb recent een set dumbells besteld via bol.com. De dumbells bleken bij levering stuk te zijn. De kunststof behuizing was kapot. Om dit te bespreken geprobeerd te bellen met vidaXL maar klantenservice was niet te bereiken. Volgens het bandje zouden ze tussen 09:00/19:00 bereikbaar moeten zijn.

Gemeld bij bol.com. Bol.com is daarentegen heel netjes en heeft dit ook opgepakt. Maar vidaXL is de leverancier en blijft verantwoordelijk.

Het verbaasde mij dat een set dumbells van 30 kg in een klein en zwak kartonnen doosje was geplaatst welke met nietjes was dichtgemaakt.

VidaXL zorgt ervoor dat de set dumbells kosteloos wordt opgehaald en stuurt mij een nieuwe, NIET KAPOTE set van dumbells terug.

Tevens dient VidaXL te verklaren waarom ze overdag, binnen tijden dat ze aangeven dat ze bereikbaar zijn, niet te bereiken waren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Saban Uyar

5 maanden geleden - Opgelost. VidaXL heeft contact opgenomen en een set nieuwe dumbells gestuurd.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 21 februari 2017 om 10:31 geantwoord

Beste heer/mevrouw Uyar,

Onze excuses voor het ongemak dat u de dumbbell set destijds niet in goede orde van ons heeft ontvangen.

Wij zijn dan ook blij te vernemen dat alles is opgelost. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dat graag.

Wij wensen u een prettige dag toe!

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Saban Uyar