Klacht: geleverd volgens dhl , bestelling niet ontvangen

op 10 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 7-10-17 om 11:32 werd de bestelling volgens dhl afgeleverd op mijn adres , helaas geen bestelling ontvangen ook geen briefje , verzender gebeld zij gaan een onderzoek plaatsen en dhl gebeld ook zij kunnen dit niet onderzoeken werd verwezen naar de verzender .

Gewenste Oplossing:

dat ik mijn bestelling krijgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Bakarbessy,

Bedankt voor uw bericht.
Goed dat u meteen contact heeft opgenomen met de verzender. In ons systeem is inderdaad te zien dat de verzender inmiddels een onderzoek heeft laten opstarten. Mocht er meer informatie bekend zijn dan zal de verzender u hiervan op de hoogte houden.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:44 geantwoord

DHL moet zelf actie ondernemen , waar mijn bestelling is.

Alle klachten die gemeld zijn door Fritsc