Klacht: Geleverd op verkeerd adres, maar ik krijg hier geen bewijs van

op 29 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje uit het buitenland is geleverd op het verkeerde adres. Dit is zichtbaar via track&trace (LX252969983NL / 3SLGAT2155146). Na in eerste instantie de fout af te schuiven op de verzender, geeft de klantenservice uiteindelijk de eigen fout toe. Wel pas nadat ik kan bewijzen dat de verzender het juiste adres heeft gebruikt.

Nu heb ik officieel bewijs nodig dat het pakketje op het verkeerde adres is geleverd, zodat ik van de verzender mijn geld terug kan krijgen. Maar PostNL is niet bereid mij dit aan te leveren.

Ik heb ook een klacht aan laten maken door PostNL onder nummer 02404346. Maar als ik vraag om een rapport van mijn klacht, krijg ik ook de melding dat dit niet mogelijk is, omdat het om een interne klacht gaat. ONBEGRIJPELIJK.

Ik heb nu geen pakketje, en geen geld terug. Ze proberen de verzender de schuld te geven. En PostNL komt ermee weg!! Dit kan ik echt niet accepteren.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een officiële verklaring IN HET ENGELS, dat het pakket afgeleverd is op het verkeerde adres, zodat ik bij de leverancier mijn geld terug kan vragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 september 2017 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw vd Zandt,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik heb de status bekeken en deze pakketcode is gekoppeld aan een ander adres dat u hier heeft opgegeven.

Ik heb de gemaakte melding bekeken en ik zie dat er inmiddels een medewerker bij u langs is geweest. Dit is een interne melding en u zult hier verder geen reactie of verklaring over ontvangen. De afzender heeft eventueel de mogelijkheid om een onderzoek in te laten stellen bij zijn of haar lokale postdienst in het land van verzending. Dit is internationaal zo afgesproken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 22:51 geantwoord

Waardeloos bedrijf, klantenservice nog veel erger! Jullie manier van handelen kost mij en de verzender geld. En jullie doen gewoon niks! Echt schandalig.

Alle klachten die gemeld zijn door NvdZ