Klacht: Geleverd op verkeerd adres, maar ik krijg hier geen bewijs van

op 29 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje uit het buitenland is geleverd op het verkeerde adres. Dit is zichtbaar via track&trace (LX252969983NL / 3SLGAT2155146). Na in eerste instantie de fout af te schuiven op de verzender, geeft de klantenservice uiteindelijk de eigen fout toe. Wel pas nadat ik kan bewijzen dat de verzender het juiste adres heeft gebruikt.

Nu heb ik officieel bewijs nodig dat het pakketje op het verkeerde adres is geleverd, zodat ik van de verzender mijn geld terug kan krijgen. Maar PostNL is niet bereid mij dit aan te leveren.

Ik heb ook een klacht aan laten maken door PostNL onder nummer 02404346. Maar als ik vraag om een rapport van mijn klacht, krijg ik ook de melding dat dit niet mogelijk is, omdat het om een interne klacht gaat. ONBEGRIJPELIJK.

Ik heb nu geen pakketje, en geen geld terug. Ze proberen de verzender de schuld te geven. En PostNL komt ermee weg!! Dit kan ik echt niet accepteren.

Ik wil een officiële verklaring IN HET ENGELS, dat het pakket afgeleverd is op het verkeerde adres, zodat ik bij de leverancier mijn geld terug kan vragen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 september 2017 om 15:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw vd Zandt,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik heb de status bekeken en deze pakketcode is gekoppeld aan een ander adres dat u hier heeft opgegeven.

Ik heb de gemaakte melding bekeken en ik zie dat er inmiddels een medewerker bij u langs is geweest. Dit is een interne melding en u zult hier verder geen reactie of verklaring over ontvangen. De afzender heeft eventueel de mogelijkheid om een onderzoek in te laten stellen bij zijn of haar lokale postdienst in het land van verzending. Dit is internationaal zo afgesproken.

Heeft op 05 oktober 2017 om 22:51 geantwoord

Waardeloos bedrijf, klantenservice nog veel erger! Jullie manier van handelen kost mij en de verzender geld. En jullie doen gewoon niks! Echt schandalig.

Alle klachten die gemeld zijn door NvdZ