Klacht: Geldigheid tijdschriftenbon staat nergens vermeld

op 06 augustus 2017 over Sanoma in de categorie Media

Net als een van de andere klagers op deze site vond ik laatst een tijdschriftenbon in de kast. Het ziet er uit als een creditcard. Nergens op de kaart of het kartonnen mapje er om heen staat een uiterste datum van gebruik. Ik lees overal terug dat degene die de bon uitgeeft, of
– uiterste inleverdatum moet vermelden;
– of de uitgiftedatum moet vermelden. Waarbij twee jaar na dato inleveren redelijk is.
Niets van dit alles op deze bon.
Zojuist geprobeerd deze bon te activeren op de website, deze geeft aan dat hij geldig was tussen 2012 en 2014. Daar kom je dus alleen achter als je eindelijk eens een tijdschrift gaat bestellen. Zeer vreemde gang van zaken en niet zoals het tegenwoordig gaat met de inname van cadeaukaartjes. Verander dit, sanoma/ nationale tijdschriftenbon!

Alleen tevreden als de bon gewoon ingwisseld kan worden. Er staat nergens een datum vermeld op het kaartje. Ik ga dan uit van onbeperkte geldigheid! Ik heb niets te maken met een zg. begeleidende brief waar de woordvoerder in een eerdere klachtoplossing naar verwijst. Ik heb die brief nooit gezien/ gelezen. Sanoma dient zijn werkwijze aan te passen aan de gang van zaken bij andere bedrijven die bonnen uitgeven zonder datum erop.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J uit Z