Klacht: Geld wolven

op 26 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Weer een brief in de brievenbus gekregen van het GGN.
Heb een tijdje geleden voor de zoveelste keer bezwaar gemaakt via de site,en geen enkele reactie er over ontvangen.
Ook hebben ze het voor laten komen bij een kanton rechter.
Hoe kunnen ze het voor laten komen bij een kanton rechter als ik bezwaar heb gemaakt.
Ik blijf ook elke keer aangeven dat er IDENTITEITSFRAUDE is gepleegd met mijn gegevens,maar dat is voor dovemansoren.
Ze blijven door gaan met mensen gek maken omdat ze alleen maar geld zien in hun ogen,en niet het verhaal van de persoon die bezwaar maakt.

Als mijn gegevens uit hun systeem word gehaald,en mij hun excuses aanbieden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 31 augustus 2016 om 16:32 geantwoord

Wij hebben een email aan de klager verzonden. Het bezwaar is al enige tijd bij GGN bekend. Wij hebben de klager in 2015 bericht over de mogelijkheden die er toen waren en vandaag over de mogelijkheden die de klager nu nog heeft. De klacht wordt door ons afgesloten.

GGN Mastering Credit.

Heeft op 01 september 2016 om 09:08 geantwoord

Je word niet serieus genomen door hun.
Graag mijn gegevens uit het systeem te halen.
En ik had vorig jaar wel gereageerd en geen enkele reactie terug ontvangen!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door gezellie29