Klacht: Geld verspilling

op 12 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,

Tijdens carnaval stunten jullie met het feit dat je tijdens carnaval moet reizen met arriva. Passe-partout tickets voor 12,50 en nachtbussen en allerlei andere acties. Leek voor ons een super uitkomst. Echter hebben wij dit niet als prettig ervaren. Vrijdag avond gingen wij met de bus vanuit Waalwijk naar Denbosch. Dit verliep prima. Echter op de terugweg toen wij van Denbosch de bus naar Tilburg interpolis namen ontstond er een probleem. Er stonden 100 man bij de bus te wachten van 3:00. We stonden een half uur van te voren bij de bushalte maar dat was niet genoeg want er stond al een enorme rij. Iedereen begon te duwen en te trekken. Echter heeft arriva besloten om maar 1 bus om t uur te laten rijden voor zo’n 200 man. Daar stonden we in de kou zonder jas. Fijn een uur wachten (4:00) voor de volgende bus. Ook hier paste wij niet in. Dan zit er niks anders op dan een taxi nemen van zo’n 50 euro voor een rit van 15 min van Denbosch naar Waalwijk. Gister avond (zondag avond) begon het opnieuw. Weer paste wij niet in de bus van 3:00 en ging iedereen duwen en trekken. Wij hebben onze passe-partout tickets voor niks gekocht omdat we telkens nog de taxi moesten nemen.. wij begrijpen niet dat er zoveel gedoe ontstaat tijdens carnaval waarbij er een enorme drukte wordt verwacht. Wij hebben dit als erg vervelend ervaart en we horen graag van u een reactie op deze klacht.

Elaine, floor en isa

Wij zouden graag willen dat er voor de komende jaren meer bussen naar tilburg interpolis rijden. Dit Traject is erg populair en heel veek mensen nemen deze bus. Wij zouden graag onze passe-partout tickets en de taxi kosten terug krijgen van u of samen tot een oplossing komen want dit is voor ons erg vervelene geweest.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 februari 2018 om 16:18 geantwoord

Beste Elaine Bracke,

Mijn collega heeft jouw klacht via Facebook in behandeling genomen. Wij vinden het erg jammer om te lezen dat je deze situatie tijdens carnaval hebt ervaren. Omdat je deze klacht ook via Facebook hebt ingediend en we die in behandeling hebben genomen, sluiten wij deze klacht.

^Manon
Webcareteam Arriva