Klacht: Geld verdienen door de langste telefonische wachttijden en dan de hoorn erop gooien.

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een wachttijd van 25 minuten en dan wordt verbinding opzettelijk verbroken door Post.NL klantendienst!

De hele ochtend meer dan 1 uur geprobeerd om iemand aan de telefoon te krijgen – nou nee.
Vanmiddag nog een keer opbellen dus – weer 16 minuten in de wacht.
Had ik net contact met de klantenservice van Post.NL. en dan presteert de botte dame die ik aan de telefoon krijg, het om de verbinding te verbreken!
Hoe gaat Post.nl om met zijn klanten! Wat bezielt deze dame.

De track trace-pagina van PostNL werkt weer niet naar behoren.
Lijkt het geen incident te zijn gezien de klachten hierover op internet.
Ik check de track trace sinds gisteren, als ik de barcodes invoer, geeft de app de melding: Pakket niet gevonden.
Geen informatie over uw pakket.
Het pakket is nog niet verzonden of u hebt een ongeldig trackingnummer ingevoerd.

Ik heb 24 euro betaald om een brief en een pakket aangetekend te versturen!
Als ik hierover klaag wordt de telefoon erop gegooid.
Totaal geen excuus over de track Trace van PostNL die niet bijgewerkt wordt.

Waar zijn mijn twee aangetekende zendingen gebleven, die ik gisteren heb verstuurd?

Mijn twee aangetekende zendingen traceren die ik gisteren heb verstuurd

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 mei 2020 om 10:45 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw contact met onze Klantenservice niet goed is verlopen. Verder begrijp ik dat de door u verstuurde zendingen niet te traceren zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zojuist hebben we gereageerd op uw bericht met nummer 869109. We hebben u om meer informatie gevraagd. Ik verzoek u om te reageren op het bericht met bovenstaand nummer zodat we uw melding verder in behandeling kunnen nemen. Om het overzicht te bewaren en miscommunicatie te voorkomen meld ik deze klacht als zijnde ‘opgelost’ zodat we het vanuit de andere melding verder kunnen oppakken.

PostNL Klantenservice

Heeft op 16 mei 2020 om 10:50 geantwoord

Mijn aangetekende brief is met vele dagen vertraging eindelijk aangekomen.

De reacties van Post.nl op Klacht.nl zijn allemaal hetzelfde, de consument wordt met een kluitje het riet in gestuurd.
Coronadrukte is niet de oorzaak, het gaat al jaren hardnekkig mis.

Waar is mijn aangetekende pakket naar het buitenland??!
Het pakket is op 11 mei 2020 in Leeuwarden afgegeven bij Postnl Primera Ruiterskwartier.
Nu is het 16 mei en pakje is nog niet afgeleverd bij de ontvanger in het buitenland!!

De Postnl app werkt niet, contact opnemen is niet mogelijk, want als ik wil bellen hoor ik: er is een wachttijd van 25 minuten…
De afgelopen dagen meer dan 1,5 uur in de wacht!!

Wordt aan het lijntje gehouden met:
U moet nog even afwachten..de app doet het niet..Uw pakket is nog niet het buitenland..
Als ik hierover klaag wordt de telefoon erop gegooid door uw klantensupport.

Ik heb een klacht per post naar PostNL Leeuwarden gestuurd, met bewijs van verzenden.
Het wordt tijd dat Postnl zijn zaakjes eens op orde krijgt en doet waar de consument voor betaalt.

Ik verzoek om een onderzoek te starten naar mijn aangetekende buitenlandse zending.
PostNL is verantwoordelijk voor het kwijtraken van mijn pakket.

Ik wil graag mijn geld terug van de aangetekende verzending: 15,50euro.
En ik wil de vergoeding van het Niet Bezorgen en Zoekraken van mijn aangetekende pakket - de inhoud van het pakket is verzekerd voor 100 euro.

Alle klachten die gemeld zijn door report the fraud