Klacht: Geld uit pakket

op 27 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Woensdag 20 september 2017 heb ik vanuit Roosendaal
, postcode 4706 GB ,nummer 84 een verjaardagskaart gestuurd naar mijn jarig broer. Ik had een briefje van €20,- ingesloten. Mijn broer woont Wildbaan 20 te Etten Leur. Hij heeft mij bedankt voor de kaart, maar er bleek geen geld meer in te zitten. Dit is dus moedwillig weggehaald. Ik had de envelop speciaal dicht geplakt. De envelop bleek bij aankomst open.

Als de klacht serieus wordt genomen. Het gaat niet om het geld. Dat zal wel verloren zijn. Er moet echter een medewerker in de fout zijn gegaan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 september 2017 om 10:55 geantwoord

Geachte mevrouw Hopstaken- Verbraak,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel kwalijk om te vernemen dat uw broer dit poststuk geopend heeft ontvangen en dat het geld hieruit ontbreekt. Mijn excuses hiervoor.

Briefpost is niet verzekerd en we adviseren ook niet om geld via reguliere post te versturen, maar uiteraard nemen we uw klacht heel serieus, want ook gewone briefpost hoort compleet en onbeschadigd bij de geadresseerde aan te komen. Ik kan de oorzaak niet voor u achterhalen omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden. Ik heb uiteraard een klacht opgemaakt. U zult hier geen verder bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de medewerkers en dit in de gaten houden. Mochten we meer van dergelijke meldingen uit een bepaald postcodegebied ontvangen dan zal hier ook naar worden gekeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Ad en Liesbeth