Klacht: geld terug

op 09 september 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 juli hebben we een bestelling gedaan. nr. 100061493.
Deze is na verschillende malen gemaild te hebben niet gekomen.

Uiteindelijk hebben we dit geannuleerd. op 19 augustus.
We zouden binnen 2 weken het geld terug gestort krijgen.
We zitten nu op 9 September en nog steeds is er niets terug gestort.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het geld is terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 09 september 2016 om 19:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gerard,

Je bestelling had inderdaad een langere levertijd dan aangegeven. Dit hebben wij per email gecommuniceerd en was je van op de hoogte. Je hebt hierop besloten dat je jouw bestelling wilde annuleren. Hetgeen wij voor jou in orde hebben gemaakt. Naar aanleiding van ons email contact van vandaag blijkt dat het geheel is afgerond en dat je het geld inmiddels ontvangen zult hebben of een deze dagen bijgeschreven moet worden. Door het plaatsen van deze klacht kan er niets versneld (of vertraagd) worden. Het is reeds afgerond.

Met vriendelijke groet,
Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard 007