Klacht: Geld SMS dienst terug

op 20 februari 2018 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Mijn dochter van 16 maanden heeft tijdens het gebruik van mijn telefoon waarschijnlijk op een link geklikt. Zonder dat ze gegevens in hoefde te voeren of zonder enige vorm van verificatie zat ik opeens met een abonnement van 5,- per week opgescheept.

Ik heb het direct opgezegd, maar de afschrijvingen staan al op de factuur van mijn telefoonaanbieder.
Ondanks mijn opzegging en zonder nieuwe aanmelding is er weer 5 afgeschreven. Ik moet nu al 10 euro betalen

Ook ik vind dit dit een vrij malafide manier van klanten binnenhalen en vraag me af of dit zomaar allemaal kan. Want een meisje van 16 maanden mag GEEN betaalde abonnement afsluiten.

Ik wil de betaling gestorneerd zien en uitleg over deze manier van abonnementen afsluiten. Er moet toch geverifieerd worden? Wettelijk gezien heb ik ook nog mn 14 dagen bedenktijd,en een minderjarig persoon mag geen abonnement afsluiten - dus ik wil het graag weer terugzien (m'n 10 euro).

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobster Limited

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 20 februari 2018 om 11:02 geantwoord

Geachte heer Ariens,

In antwoord op uw mail het volgende;

We zullen controleren of uw nummer correct afgemeld is voor de dienst. Zou u ons een screenshot van de afmeldbevestiging kunnen sturen? Dan kunnen wij uitzoeken hoe het mogelijk is dat er na afmelding weer kosten in rekening zijn gebracht.

We willen u graag de kosten vergoeden. Als u ons uw IBAN nummer stuurt, dan zal het bedrag van EUR 10,- binnen 10 werkdagen op uw rekening teruggestort worden.

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Mobster Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door mark.a