Klacht: Geld retour

op 03 juli 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

In januari een bikini besteld, achteraf te horen gekregen dat dit een pre-order was. Op 15 April een mail gehad dat de levering in de eerste twee weken van Mei gepland stond.
Op 24-5 wekelijks gaan mailen dat ik graag mijn geld retour wilt (in de mails van modestatements staat namelijk dat je ten alle tijden je bestelling kan annuleren en dat je dan je geld terug krijgt).
Echter tot op heden geen mail en/of bikini ontvangen.

———————-
Bericht gehad van klacht.nl dat mode-statements mijn klacht in behandeling heeft genomen. Echter kreeg ik een whatsapp bericht van mode-statements met de vraag wat mijn klacht was. Hier op gereageerd, meerdere malen gebeld, maar nog geen reactie

Geld retour op mijn rekening

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Lieke199403

4 weken geleden - Klacht is opgelost. Na maanden heb ik eindelijk mijn geld terug. Na mijn tweede bericht op klacht.nl kon er wel ineens met mij gewhatsappt worden om de klacht op te lossen. Na het weekend was het geregeld en ik had mijn geld retour gekregen. Wat ik vreemd vind, is dat ik het verzoek kreeg mijn klacht van klacht.nl te verwijderen omdat de klacht nu was opgelost. Persoonlijk vind ik dat als een bedrijf pas na zo een lange tijd kan reageren onder druk, het waardeloos. Nog niet eens met rede waarom de bikini zoveel vertraging heeft.... waarom ik geen reactie kreeg op mails.... geen reactie op whatsapps of belletjes. Hier houdt het voor mij op. Klacht.nl, dank jullie wel dat ik mijn geld terug heb! Mode statements, teleurstellend.

Alle klachten die gemeld zijn door Lieke199403