Klacht: Geld nog niet terug na retourzending 5,5 week geleden

op 30 mei 2016 over Vogele in de categorie Kledingwinkels

ik heb via de webshop een aantal artikelen besteld en betaald via Ideal. uiteindelijk heb ik een aantal artikelen retour gezonden en op 21 april een bevestigingsmail ontvangen vanuit Vogele voor de retourzending. het geld zou zo snel mogelijk op mijn rekening terug gestort worden. op 13 mei heb ik toen een mail gestuurd hoe het zat met het geld aangezien ik nog niets op mijn rekening had gehad. 14 mei krijg ik van hun een mail met excuses en dat ze mijn IBAN nodig hadden, dat zou vanwege privacy redenen wegvallen. Ik heb hun dit op 15 mei doorgegeven, maar tot op heden nog geen geld retour ontvangen. Bij iedere mail die verzonden heb heb ik wel een bevestigingsmail van hun ontvangen dat ze mijn mail goed binnen hadden gekregen. Ik heb tussentijds meerdere malen telefonisch contact opgenomen, maar dan kreeg ik een bandje dat het druk was en dat ik mijn gegevens kon inspreken zodat ze mij terug gingen bellen. Aangezien ik gewoon moest werken leek me dat niet handig. Uiteindelijk op 30 mei toch nog eens gebeld om 14.00 uur en mijn gegevens ingesproken en ik zou dan terug gebeld worden, maar helaas de hele dag tot 20.00 uur hebben ze het erg druk gehad, want ik heb van niemand meer iets gehoord die dag.

wanneer ik mijn geld terug zie staan op mijn eigen rekening

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vogele

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vogele nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Larga