Klacht: geld niet ontvangen en geen reactie op mijn mails.

op 10 juli 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

In mei heb ik een bestelling geplaatst.Toen ik begin juni mijn pakket nog steeds niet had ontvangen, heb ik een mail gestuurd. Daarna kreeg ik dan eindelijk mijn pakket. Toen bleek dat ze een verkeerd artikel geleverd hadden. Het artikel dat ik besteld had, was uitverkocht en ze hebben er een ander shirt voor in de doos gestopt. Een ander artikel had een vlek. Op hun kosten mocht ik het retourneren. Tot op de dag van vandaag heb ik de retourkosten nog niet teruggestort gekregen. Op mailtjes wordt niet gereageerd. Het vest dat ik besteld had, bevalt me erg goed. Op site zag ik dat het vest nu ook in andere kleuren te verkrijgen was. Ik had echter een vraag hierover en ook die mail is niet beantwoord.

Ik ben tevreden als het bedrijf het fatsoen heeft om mails van klanten te beantwoorden en als mijn geld teruggestort is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

4 weken geleden - Hoi Judith, We hebben je en mail gestuurd dat je bericht en een verkeerde inbox terecht is gekomen. Het bedrag is gecrediteerd. xoxo

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Wilhelmien76