Klacht: geld kwijt, geen tickets gekregen en niet bereikbaar voor commentaar

op 08 december 2011 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nu dan. 1 keer maar nooit weer.
1 week in voren geboekt. bedrag is automatisch
afgeschreven naar vakantieveilingen.nl op de
donderdag. op vrijdag nog geen tickets binnen en
ik kan ze niet bereiken. Dus geen weekend weg voor ons.

Wordt door 1 van hun medewerkers (moniek) gevraagd om contact
op te nemen met een email adres wat NIET BESTAAT ?!!

oplichters in zijn ergste vorm. Grote vraagtekens ook
bij de rare biedingen.

geld retour en excuses. bedrag is afgeschreven voor het weekendje weg en ik kan ze niet te pakken krijgen.Onzin
dat een waardebon of E ticket dan 9 dagen vertraging heeft

Doe altijd zaken met bedrijven die een telefoon hebben en
hun adres vermeld hebben staan en zich niet verschuilen achter postbussen. ( tip )

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Telefonisch hebben wij u vandaag aangegeven dat de veiling niet op tijd betaald is, waardoor u geen gebruik heeft kunnen maken van het arrangement. Indien er niet binnen vijf dagen na het winnen van de veiling betaald is, starten wij een automatische incasso. De verwerking hiervan duurt negen werkdagen. Deze informatie staat in onze algemene voorwaarden en in onze betalingsherinneringen welke wij elke dag tot vier dagen na het winnen van de veiling per email versturen. Ons emailadres webcare@vakantieveilingen.nl is altijd bereikbaar geweest en tot op heden hebben wij hier nooit een reactie op mogen ontvangen. Wij krijgen via dit emailadres dagelijks berichten binnen. Om de genoemde redenen kunnen wij helaas niets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 30 december 2011 om 16:13 geantwoord

Er is uitleg gegeven over onze procedures.

Heeft op 30 december 2011 om 16:21 geantwoord

desbetreffende klacht is geplaatst VOORDAT er nu duidelijk
op de website staat : niet op tijd betalen is een
automatische ongewenste afschrijving, en 9 dagen later kunt u
pas met vakantie, ook al betreft het een last minute.

Mooie boel : vakantieveilingen bestaat veel uit last minute. Geld afschrijven lukt ze wel snel maar een eticket toesturen niet ?!!

Lachertje. laat mijn klacht maar mooi online staan. Voor die 50 euro
die mij door de neus is geboord kan een ieder zien (nu richting de 10.000 ongeveer ) dat oplossen geen sterk punt is, dat het waardeloos is wat betreft die 9 dagen regeling en dat een ieder is gewaarschuwd voor deze praktijken.

Overigens na deze klacht bestaat er plots ook telefonisch contact !!!
Ik bereik nog wel eens wat hier :)

Alle klachten die gemeld zijn door antoine1976