Klacht: Geld kwijt en nu kan ik ook al niet meer opwaarderen

op 14 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Mijn klacht is dat ik niet meer kan opwaarderen, gister zat ik door mijn internetblox heen en toen zat ik zo door mijn net opgelade €20 beltegoed heen. Ben erg boos want nu kan ik niet meer smsen, bellen, internetten.
Waarom krijg je geen smsje als je internetblox afgelopen is en wel als je smsjes op zijn? Dan kunnen ze mooi je geld stelen zeker?

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug, dat mijn telefoon €20,- btg heeft plus internetblox basis 200mb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste keepertje27, Ik heb je een e-mail gestuurd met betrekking tot deze klacht. Kan je me in een reply de gevraagde gegevens sturen? Groeten, Bas Vodafone Webcare Nederland

Heeft op 31 oktober 2011 om 13:41 geantwoord

Geweldig Vodafone,

Het duurde even maar uiteindelijk alles terug gekregen.
Toen er eenmaal contact was, was het ook zomaar klaar.
Helemaal tevreden!

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste keepertje27, Bedankt voor de gegevens. Bij deze heb ik je de gevraagde oplossing aangeboden. Groeten, Bas Vodafone Webcare Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 31 oktober 2011 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vodafone Webcare heeft deze klacht onderzocht en de gevraagde oplossing geboden.

Alle klachten die gemeld zijn door keepertje27