Klacht: geld ingehouden voor een dienst waar ik niet voor kies.

op 03 oktober 2017 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

hallo,

ik zag dat er via vodafone zon 15 euro ingehouden wordt voor een betaal dienst waarvan ik niet eens weet waarvoor het is de telefoon maatschappij kon mij alleen helpen met via payinfo het weer stop te zetten en verder niet. terwijl hun wel het geld inhouden ervoor. ik heb mobster een mail gestuurd waarin ik meld dat ik hier niet voor gekozen heb en dat ik nergens een formulier heb gezien waar ik mee akkoord moet gaan en dus ook geen wettelijke herroepingstermijn heb gehad. ze hebben gereageerd dat het stop is gezet maar niks over mijn geld terug.

Ik wil mijn geld terug. en dan ben ik pas tevreden dit is een dienst die w.s. via slinkse wijze via een website of youtube is aangegaan en vind dat dit soort bedrijven hier niet op die manier anderen duperen. vind ook dat de telfoonmaatschapijen hier ook moeten stoppen om eraan mee te werken door het geld te innen voor die derde partijen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobster Limited

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mobster Limited nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door crberry2906@gmail.com