Klacht: Geld incasseren en daarna niet meer bereikbaar

op 19 oktober 2011 over 12deals.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Groupon had ik een bon gekocht voor een icewatch. Via de site van 12deals kon je een code invoeren om je bestelling te plaatsen. De link werkte in eerste instantie niet en ik heb veel mailcontact met ze gehad. 12deals reageerde altijd binnen 24 uur. Totdat de link werkte en ik de verzendkosten van 7,50 had overgemaakt. Ik heb nog een mail van ze gehad dat ze mijn bestelling hadden ontvangen en de horloge zo snel mogelijk zouden opsturen.
Ik heb mijn horloge nooit ontvangen. Via Groupon heb ik mijn geld teruggestort gekregen maar de verzendkosten zijn weg. Op mijn mail met het verzoek om het terug te storten reageren ze niet. Ik ben nu al 2 maanden bezig……..

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn verzendkosten terug.
Bij voorkeur nog met excuses aan alle gedupeerden.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon66