Klacht: Geld gespaart en niet terug gekregen

op 23 oktober 2010 over Aegon in de categorie Verzekering

Hallo,

In 2001 hebben wij een bedrag gestort van 36.000.00 gulden, wij zouden dit bedrag na 5 jaar met een rendement van 10-12% uitgekeerd krijgen, omdat het bedoeld was om te sparen, inJanuari 2006 zouden wij dit bedrag + rente uitgekeerd krijgen maar niets, helemaal niets
de goede man en oplichter G.J. Dekker wonende in Middelaar heb ik vaak benaderd maar zonder fatsoenlijk antwoord en resultaat,
deze oplichter van Argon moet bestraft worden
DIT KAN ALLEMAAL IN NEDERLAND !!!!!!!!!!!!!
Laat het nieuwe kabinet hier zich maar eens over buigen, wij zijn ook maar wao´s, hadden het huis verkocht en het geld zou ik voor later op de bank zetten voor ons pensioen

Mvrgr, een gedupeerdeGewenste oplossingMijn geld terug, meer niet

Mijn geld terug, meer niet

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 27 oktober 2011 om 12:18 geantwoord

Beste klant,

Arjen van het AEGON Webcare team

Heeft op 30 november 2016 om 09:52 geantwoord

Beste Arjen,

De klacht is tot op heden 30-11-2016 nog niet opgelost, het bedrag is van 36.000.00 gulden is nog steeds in handen van Aegon, graag reactie naar

HAW de Bruin
Pastoorhoekstraat 5a
6562GB GroesBeek

Ons Telnr. is 024-3974970

Bericht van Aegon

5 dagen geleden - Beste Henk de Bruin, Bedankt voor uw bericht. Arjen werkt op dit moment niet meer voor Webcare maar waarschijnlijk is er toentertijd iets misgegaan in de communicatie over of de klacht wel of niet was opgelost. Onze excuses daarvoor. Ik heb uw klacht alsnog doorgezet naar de betreffende afdeling en zij zullen binnen 6 tot 8 weken (op dit moment is er een langere verwerkingstijd in verband met de vele verzoeken voor Sprintplan) contact met u opnemen. Groet, Tess Aegon Webcare

Reactie van de melder van de klacht Henk de Bruin

Reactie van de melder van de klacht Henk de Bruin

1 dag geleden - Beste Arjan, Heb 1 dag erna ( i.p.v. 6-8 weken wat hun stellen) een brief ontvangen van Aegon waarin staat: Geachte heer de Bruin, Op 30 november 2016 heeft u een mail geschreven naar Aegon. Hierin geeft u aan dat u niet tevreden bent met de afhandeling van Sprintplan. Graag geven wij u reactie. Coulance In het verleden hebben wij meerdere keren met u gecorrespondeerd over uw klacht over het sprintplan. Op 28 November 2012 hebben wij uw klacht over het Sprintplan. Op 28 November 2012 hebben wij uw situatie beoordeeld in het kader van de zorgplicht. Uit de beoordeling bleek dat u niet in aanmerking komt voor een terugbetaling van ( een gedeelte van ) de door u betaalde bedragen. Op basis van de gegeven die u ons heeft doen toekomen kon de maandtermijn van uw Sprintplan niet worden gezien als een financieel onaanvaardbaar zware last Ons standpunt is onveranderd. Om in aanmerking te komen voor een coulance regeling, kijken wij nog steeds naar uw situatie bij aanvang van Sprintplan. Wij zien dan ook geen reden om aan uw verzoek te voldoen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. ====================================================================== Beste Aegon, Kunt u mij eens uitleggen wat het allemaal betekent wat jullie schrijven, na mij in ziens worden wij met een kluitje in het riet gestuurd, Nogmaals, wij hebben 36.000.00 gulden gespaard bij jullie om na 5 jaar een goed gespaard bedrag uit gekeerd te krijgen zodat we verder kunnen met ons leven, jullie maken alle spaarders kapot door de boel op te lichten, wilt u wat kwijt bel ons i.p.v. schrijven. Met vriendelijke groet, HAW de Bruin Pastoorhoekstraat 5a 6562GB GroesBeek Ons Telnr. is 024-3974970 Oplossing van Aegon 27 oktober 2011 om 12:18 Beste klant, Vanaf 1 juli 2011 heeft AEGON een Webcare team. Voor klachten die voor deze datum zijn ingediend ben ik ervan uitgegaan dat deze zijn opgelost. Indien je klacht nog steeds actueel is, hoor ik het graag van je. Op deze website kan er natuurlijk opnieuw een klacht ingediend worden, maar je kunt ook een email sturen naar AEGONwebcare@aegon.nl. Met vriendelijke groet, Arjen van het AEGON Webcare team

Bericht van Aegon

1 dag geleden - Beste Henk de Bruin, Ik heb uw reactie doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zij zullen hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Erwin Aegon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Henk de Bruin