Klacht: Geld gejat uit aangetekende post

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Scheerman, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg jammer om te horen dat uw brief zonder geld is aangekomen. Ik begrijp dat dit voor zowel u als de ontvanger erg vervelend is. Mijn oprechte excuses hiervoor. Heeft u gebruik gemaakt van een Sealbag? Wanneer u per aangetekende post geld of andere kostbaarheden verstuurd, is er alleen mogelijkheid op schadevergoeding wanneer dit in een Sealbag is verstuurd, en u het verzendbewijs nog heeft. Kunt u mij het trackingnummer van de aangetekende kaart sturen? Dan kijk ik met u mee. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Scheerman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:45 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie Scheerman