Klacht: Geld gejat uit aangetekende post

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week een aangetekende kaart verstuurd naar Spanje.
Inlusief 50 euro.
Kaart is aangekomen zonder geld.
Envelop is opnieuw dicht gemaakt met plakband.

Wil het gewoon melden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Scheerman, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg jammer om te horen dat uw brief zonder geld is aangekomen. Ik begrijp dat dit voor zowel u als de ontvanger erg vervelend is. Mijn oprechte excuses hiervoor. Heeft u gebruik gemaakt van een Sealbag? Wanneer u per aangetekende post geld of andere kostbaarheden verstuurd, is er alleen mogelijkheid op schadevergoeding wanneer dit in een Sealbag is verstuurd, en u het verzendbewijs nog heeft. Kunt u mij het trackingnummer van de aangetekende kaart sturen? Dan kijk ik met u mee. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte mevrouw Scheerman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:45 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie Scheerman