Klacht: Geld gejat uit aangetekende post

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week een aangetekende kaart verstuurd naar Spanje.
Inlusief 50 euro.
Kaart is aangekomen zonder geld.
Envelop is opnieuw dicht gemaakt met plakband.

Gewenste Oplossing:

Wil het gewoon melden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Scheerman, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg jammer om te horen dat uw brief zonder geld is aangekomen. Ik begrijp dat dit voor zowel u als de ontvanger erg vervelend is. Mijn oprechte excuses hiervoor. Heeft u gebruik gemaakt van een Sealbag? Wanneer u per aangetekende post geld of andere kostbaarheden verstuurd, is er alleen mogelijkheid op schadevergoeding wanneer dit in een Sealbag is verstuurd, en u het verzendbewijs nog heeft. Kunt u mij het trackingnummer van de aangetekende kaart sturen? Dan kijk ik met u mee. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte mevrouw Scheerman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie Scheerman