Klacht: Geld betalen bij aflevering

op 28 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik moest geld betalen bij aflevering. Echter wist ik van te voren dit bedrag niet?! Echt hele slecht service en dit verwacht ik niet van PostNL. En om het nog erger te maken had de bezorger geen eens wisselgeld bij zich! Dat slaat echt helemaal nergens op!! Ik heb dus teveel moeten afrekenen terwijl ik ook nog het bedrag niet van te boren wist! Dit accepteer ik niet!

Mijn geld bedrag terug dat ik moest afrekenen bij het afhalen!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 juni 2017 om 17:09 geantwoord

Geachte heer Egging,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u was verrast door het bedrag dat u moest betalen om het pakket te kunnen ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet over te spreken bent. Mijn excuses voor het ongemak.

Bij pakketten uit het buitenland is het mogelijk dat u importkosten moet betalen om het pakket in ontvangst te kunnen nemen. Tenzij u het pakket bij een pakketpunt ophaalt, moet u dit contact en gepast betalen.

Wanneer u een trackingnummer heeft gekregen van de afzender, kunt u deze gebruiken om op onze website de status van uw pakket te bekijken. Hier worden eventuele import- of rembourskosten ook weergegeven.

Heeft op 28 juni 2017 om 17:10 geantwoord

Het tracking nummer klopte ook al niet, dus ik kon niets zien van de kosten! Erg slechte service dit!

Alle klachten die gemeld zijn door Lars.e