Klacht: Geld afhalen

op 13 december 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Ik ben meerdere keren opgebeld geweest hier werd gezegd dat ik een gratis vakantie gewonnen had. Ondertussen krijg ik een melding dat ze 87,90€ van mijn rekening probeerde te halen, ik heb mijn akkoord gegeven toen ik duidelijk vroeg OF IK OOIT IETS ZOU MOETEN BETALEN waarop zij me geantwoord hebben dat dat niet moest. Ze zouden me een mail en pakketje sturen die ik NOOIT ontvangen heb. Ik wil dat dit stopt en ik dit annuleer. Ik ben mindejarig!

Ik wil dat dit stopt en dat dit niet nog eens gebeurd. Ik wil dat ze mij uit hun lijsten schrappen en mij niet meer lastig vallen of geld van mij eisen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 13 december 2017 om 08:49 geantwoord

Geachte mevrouw Caron,

Bedankt voor uw bericht.
U heeft reeds contact gehad met onze klantenservice en het lidmaatschap is geannuleerd.

Als u reeds het welkomstpakket heeft ontvangen hoeft u deze niet te retourneren maar kunt u het pakket vernietigen. Indien u onverhoopt toch een pakket ontvangt na uw annulering, dan kunt u deze als niet verzonden beschouwen.

Indien er reeds een automatische incasso heeft plaatsgevonden dan wordt het bedrag binnen 5 werkdagen terug gestort op uw rekening. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.

Joyce
Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door Zoe caron