Klacht: geld afgeschreven

op 12 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer mevrouw

Afgelopen week had ik van houten naar lunetten en terug gereisd. Op de terugweg was mijn borg van 20 – afgeschreven. Omdat dit voor mij best veel geld is ben ik naar het servicepunt gegaan om dit te regelen. Hier bleek dat er in lunetten niet was ingechecht en daardoor de borg eraf was. Naar mijn weten had ik dit wel gedaan. Ze heeft geregeld dat ik het geld terug kreeg maar ik werd ronduit onbeschoft behandeld. Het was mijn eigen schuld ze had heen zin om het nog een keer uit te leggen. Ze zei ja ik heb t al een keer uitgelegd en ja dat is logisch he want dat ding weet niet waar je vandaan komt en zo. Toen zei ze dat ik 17 Euro terug kreeg vroeg ik Hoe dit zat omdat ik het niet goed b r greep en toen zei ze heel onvriendelijk ja dat ritje most je nog voor betalen. Sorry ns ik vind dit echt niet kunnen. Ik rij dagelijks met de trein en rij nooit zwart en check altijd netjes in en uit en als er dan een keer wat fout gaat word ik ronduit onbeschoft behandeld.Werk zelf ook met klanten en dan kan ik ook niet zo doen. Met dank aan de dame bij het servicepunt balie 4 op utrecht cs.

Metvriendelijk groet

Renske Martens

Weet ik niet vind gewoon dat dit niet kan.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS