Klacht: geknoeid met de ECO

op 17 juni 2017 over Tonny Keijzers apeldoorn in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen april een leuke peugeot 2.2HDI GT met 112.000km op de teller gekocht, nu ruim 2 maanden verder ECU en verstuiver stuk.!

Eerder gereclameerd dat het onderhoudsboekje ontbrak, tot op heden niet ontvangen ! vreemd voor een auto van ruim € 20.000,-

Er is duidelijk met de ECU geknoeid daarom is er duidelijk sprake van een non-conformiteit (7:17 BW), gevraagd om een bijdrage in de kosten, lijkt me wel redelijk !

Garage is van mening dat je alleen maar aanspraak ergens op kan maken als je een extra verzekering via de BOVAG heb afgesloten, dus verdere garantie tot de deur !

Gewenste Oplossing:

Reële bijdrage in de herstelkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tonny Keijzers apeldoorn over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Wim 13

5 dagen geleden - Er wordt op een positieve manier aan een oplossing gewerkt !

Alle klachten die gemeld zijn door Wim 13