Klacht: Gegijzeld pakketje

op 15 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje zwerft al 3 dagen door Nederland en niemand die zijn verantwoordelijk neemt om mij te helpen. De bezorger beweert al 3 dagen dat ik niet thuis ben terwijl dat wel het geval is. Hij scant en laat geen “ik heb je gemist” briefjes achter maar meld wel steeds dat ik niet thuis ben. Door de afwezigheid van die briefjes weet de klantenservice te vertellen dat hij hoogstwaarschijnlijk niet echt langs is geweest en niet zijn werk heeft gedaan maar ook dat zij mij niet verder kunnen helpen. Alleen de afzender kan een klacht indienen wat in nogal hilarisch vind want de afzender heeft zijn geld al en ik ben mijn geld kwijt en mijn pakketje.

Na 4 bezorgpogingen gaat een pakketje retour en moet je maar afwachten wat ermee gaat gebeuren en of je je geld of bestelling ooit nog gaat terug zien.

Een bezorger die loopt te frauderen en afdeling klantenservice die geen service kan aanbieden. Iets frusterenders bestaat er niet voor een klant. Wat een waardeloos bedrijf is DHL!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer DHL snel met een goede oplossing komt, zijn excuses voor het ongemak aanbied en mij een voorstel ter compensatie doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juli 2016 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Wat een ontzettend nare situatie dat het pakket niet bij u is aangekomen en retour naar de afzender is gestuurd. Volgens de traceerinformatie zie ik dat er 4 verschillende bezorgers uw pakket in bezit hebben gehad om af te leveren bij u. Ik begrijp niet hoe allevier de bezorgers er niet in slagen om het pakket correct te leveren en wil u graag excuses aanbieden voor deze negatieve ervaring.
Voor het pakket kan ik nu niks meer doen aangezien het al retour naar de afzender is. Wat ik wel kan doen en inmiddels ook al heb gedaan, is de depothouder op de hoogte brengen van deze zending waarbij allevier de bezorgers geen kaartje hebben achtergelaten en ook niet bij u aan de deur zijn geweest. Hiermee ga ik er vanuit dat toekomstige zendingen aan uw adres dit probleem niet meer zullen ervaren.
Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft.

Met vriendelijke groet,

Raffaele
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door DBU