Klacht: gegevens doorspelen zonder toestemming

op 06 juni 2016 over Vincam in de categorie Incassobureaus

ik had dit incassobureau toestemming gegeven om mijn debiteur aan te schrijven. ik hoorde steeds niets. toen bleek dat zij zonder mijn toestemming mijn persoonlijke gegevens door hebben gegeven aan een ander incassobureau. deze heeft geld geïncasseerd bij mijn debiteur zonder mijn toestemming. er is mij nooit iets van verteld. ik weet niet eens om welk bedrag het gaat. ik vind dit pure oplichting.

als ik het geïncasseerde geld krijg.

Bericht van

5 maanden geleden - De klager komt in zijn geheel niet voor in ons bestand, heeft ook al van alle (vage) klachten op o.a. marktplaats geplaatst, kennelijk rancune of anderszins, heeft uitsluitend ten doel ons onterecht te beschadigen. Hoe moet je nu inhoudelijk ingaan op een niet bestaande cliënt? Naam, adres, woonplaats en telefoonnummer kloppen niet!

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vincam in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vincam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vincam

Heeft op 25 juli 2016 om 21:58 geantwoord

Rectificatie, verwijdering van de klacht, en verbod onder valse naam adres etc. iets te plaatsen. Rectificatie, verwijdering van de klacht, en verbod onder valse naam adres etc. iets te plaatsen. Rectificatie, verwijdering van de klacht, en verbod onder valse naam adres etc. iets te plaatsen. Rectificatie, verwijdering van de klacht, en verbod onder valse naam adres etc. iets te plaatsen. Rectificatie, verwijdering van de klacht, en verbod onder valse naam adres etc. iets te plaatsen.

Heeft op 26 juli 2016 om 09:36 geantwoord

ik sta zeker in het bestand. ik heb al het mailverkeer nog om het te bewijzen. mijn volledige naam staat erbij. en die klopt. dus zelfs hier liegen ze de boel bij elkaar. lekker incassobureau. echt aanrader. NOT.

Bericht van

5 maanden geleden - jullie weten donders goed. wat mijn naam is. en die staat ook bij de klacht. ik ga jullie mijn telefoonnummer niet geven. zodat jullie me lastig kunnen gaan vallen. nee bedankt. ik vertrouw geen oplichters. dus de klacht blijft staan. want hij is niet opgelost -------------------------------------------------------------------------------- Van: Vincam Incasso Verzonden: dinsdag 26 juli 2016 10:36:41 Aan: wendy girl Onderwerp: Re: Is uw klacht opgelost? Naam adres en telefoonnummer kloppen niet!

Bericht van

5 maanden geleden - Klacht.nl dient in een casus als deze zeer zorgvuldig te zijn!

Bericht van

5 maanden geleden - Klacht gemeld door : davina verberne brigitte333 Contact via wendygirl@live.nl 0653301498 Adres garststraat 40 4021AD Maurik

Bericht van Vincam

5 maanden geleden - Er is door ons nimmer enig bedrag ontvangen in deze casus, de vordering is onterecht!

Alle klachten die gemeld zijn door davina verberne