Mijn Klacht:
bij hema web site wat gekocht om vandaag 11 mei tussen 14-18 uur ontvangen…. vrij gehad om pakket te wachten en niks … tevreden?
Gewenste Oplossing:
spijt van

bij hema web site wat gekocht om vandaag 11 mei tussen 14-18 uur ontvangen…. vrij gehad om pakket te wachten en niks … tevreden?
spijt van
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 28 juli 2016 om 08:44 geantwoord
Beste heer/mevrouw,
Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Carola
namens het webcare team van DHL Parcel