Klacht: geen voorrang geven

op 28 november 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond om 17.40 kreeg ik geen voorrang van lijn 123 in Geertruidenberg , moest hevig op de rem .
Bij de bushalte ter hoogte van de Texaco de auto er maar ff voorgezet voor een gesprekje met de chauffeur .
Deur bleef dicht , en werd gewoon uitgelachen .
Prima .
Die persoon met grijze baard rijd hier meer .
Doet hij het weer , mag hij verder rijden zonder voorruit .
Die sloop ik er hoogstpersoonlijk uit .
Aso volk die chauffeurs van jullie

Gewenste Oplossing:

Chauffeurs cursus theorie geven .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ed bolder