Klacht: geen volders

op 18 oktober 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 oktober 2011 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag. Dit is de 1e klacht van de bezorger. Onze bezorgerscoordinator heeft de bezorger er op aangesproken.

Alle klachten die gemeld zijn door harm45