Klacht: geen verzendlabel ontvangen wel betaald

op 19 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmiddag om 14.00 uur een verzendlabel aangemaakt. Het bedrag werd direct afgeschreven. Ik had verzocht het verzendlabel naar mijn emailadres te sturen, helaas niet ontvangen.
Vanmiddag vanaf 14.00 uut tot 16.00 uur inmiddels 9 medewerkers van postnl aan de telefoon gehad met de vraag stuur het label nogmaals door. De 9de medewerker gaf aan alles gevonden te hebben en het label door te mailen. U raad het al, wederom niks van de koninklijke ontvangen.

Wanneer het door mij betaalde bedrag direct wordt teruggestort.
Excuses op zijn minst voor de gehele knullige gang van zaken bij Postnl.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het ontvangen van uw verzendlabel. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik snap inderdaad dat u dit verzendlabel nog graag ontvangt. Heeft u ook in uw ongewenste mail of spambox gekeken, het gebeurd soms dat onze mails daar terecht komen. Heeft u ook in uw afschrift een code staan die bestaat uit één cijfer, twee letters, twee cijfers en twee letters? Met die code kan ik namelijk het bestelde verzendlabel in ons systeem terug vinden. Als u die nog even door zou willen sturen.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 19 maart 2020 om 12:04 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jospostnl