Klacht: geen verzending/tel onbereikbaar/geen reactie op mail

op 20 februari 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte heer mevrouw,

Ik heb al op 9 feb laders voor een i phone besteld en betaald met ideal.
10 x geprobeerd te bellen maar wordt niet opgenomen na een tijdje in de wacht te staan (kost allemaal geld). op mail wordt niet gereageerd en laders zijn nog altijd niet bezorgd!
Graag zsm uw reactie!

Bestelnummer: 15445
Besteldatum: 09/02/2014
Betaalmethode: iDEAL
Verzendmethode: Vaste verzendkosten

 

Gewenste Oplossing:

zsm levering laders en betere service

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Laderwebshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Laderwebshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door allard