Klacht: Geen verzekering, wel polisbedrag afschrijven

op 15 september 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn telefoon was gevallen en ik wilde een claim indienen. Volgens de meneer aan de telefoon was dit niet mogelijk omdat mijn verzekering stop was gezet. Ik kom niet worden doorverbonden met incasso omdat zij alleen via mail bereikbaar zijn. Dit vind ik al erg raar, hoe kun je anders zaken snel en netjes afwikkelen?

Nu heb ik mijn verzekering online opgezocht en blijkt dat deze sinds mei al stop is gezet. Echter is er nog wel iedere maand meerdere keren het vaste polis bedrag afgeschreven van 10,95 euro. Waar heb ik de afgelopen maanden dan voor betaald?

Ik wil mijn poliskosten terug gestort hebben, ik betaal blijkbaar nergens voor en dit heeft me al voldoende geld gekost terwijl ik hier niets mee heb bereikt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 20 september 2016 om 15:02 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Hoppenbrouwers,

Hartelijk dank voor uw bericht.

De eerste betalingsachterstand heeft plaatsgevonden op 16-02-2016, de tweede betalingsachterstand op 20-05-2016 en nu is er een betalingsachterstand gekomen vanaf 19-08-2016.

Ik heb navraag gedaan bij de incasso afdeling en u heeft nog de mogelijkheid om de betalingsachterstand te voldoen. De incasso afdeling zal u vandaag een betalingsherinnering sturen.

Tot slot wil ik u nog een fijne dag toewensen.

Renate
Wecare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Kaater