Klacht: Geen vervanging meer mogelijk van rem onderdelen van mijn Gazellefiets

op 07 oktober 2016 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

L.S. Na 4.000 km begaf dit jaar (april 2016) de motor het van mijn Gazelle Medeo Inn met frame nr. 45.53.615 en chip nr. 999052801243258 Via Bike Totaal (Spijkenisse 0181-61664) heeft Gazelle een nieuwe motor geleverd met een coulance van 50%. Nu 5 mnd later begaf het koppelgedeelte van de nieuwe motor met de voorrem het. Bike totaal geeft aan dat de fabriek, die deze motoren en gekoppelde rem maken, failliet is. Gazelle levert dus geen onderdelen meer. Nu kan ik, als 65+, niet meer fietsen. En dat ik nog steeds garantie heb op de nieuwe motor. Dat is zeer teleurstellend nieuws. Graag wil van Gazelle vernemen of voor een probleem, die door een failliete leverancier van u ontstaat, u een oplossing aandraagt.

Gezien het feit dat de garantieperiode van mijn nieuwe motor nog niet is verlopen, verwacht ik van Gazelle een oplossing.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

Reactie van de melder van de klacht P.Askamp

1 maand geleden - L.S. Uit uw bericht maak ik op dat u mijn klacht als afgehandeld heeft afgedaan, zonder opgave van reden waarom. Dit is dan, ik kan het bijna niet geloven, zeer klant onvriendelijk. Als u inderdaad uw (geen) reactie als zodanig handhaaft dan is Gazelle een koploper in klantonvriendelijkheid. Ik geef u mee uw reactie alsnog te bezien en aan te geven waarom u geen oplossing of reden van afwijzing aandraagt. Peter Askamp 06-46187112

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Askamp