Klacht: Geen vergoeding Shiatsu behandeling

op 27 oktober 2011 over IZZ in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij navraag bij IZZ werd mij meedegedeeld dat de behandelingen van mijn Shiatsu therapeut niet vergoed werden, omdat IZZ geen contract met haar had.
Bij mijn vorige therapeut was geen sprake van een contract en werden de behandelingen gewoon vergoed.
Dit geld zowel voor mijzelf als voor mijn vriendin.

Op de website kunnen wij hier geen informatie over te vinden.
Wel is duidelijk dat je voor dat je aan een behandeling begint, eerst moet informeren of de betrokken behandelaar wel een contract met IZZ heeft.
Dit alles zou dan ook duidelijk op de website van IZZ terug te moeten vinden zijn.

Gewenste Oplossing:

Als nog vergoeding van de gemaakte kosten (3 behandelingen)
Verder zal ik helaas naar een andere therapeut om moeten zien,terwijl ik met de huidige uitermate tevreden ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IZZ in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IZZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IZZ

Heeft op 16 januari 2012 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 7 november 2011 is er telefonisch contact geweest met Klachtenmanagement. Naar aanleiding hiervan opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door xantia2