Klacht: Geen uitstel van garantie ondanks corona

op 20 maart 2020 over Lucardi in de categorie Juweliers

Ik heb een zilver armbandje gekregen voor mijn verjaardag in december. Deze is kapot gegaan na 2 maanden. Ik heb op het armbandje 3 maanden garantie, tot aankomende zondag. In verband met de huidige situatie en het hebben van aan Corona verwante klachten kan ik het armbandje niet in de winkel terugbrengen, noch terugsturen via een DHL-servicepunt. Ik hoopte dat Lucardi daartoe coulant was en mij uitstel zou geven op de garantie met 2 weken. Dit doen zij niet, immers zijn de winkels gewoon open. Ik snap dat het bijzondere tijden zijn en dat een dergelijk beleid niet zo maar aangepast is, maar juist vanwege die bijzondere tijden zou ik het niet onredelijk vinden om om een dergelijk uitstel te geven.

Ik zou graag in ieder geval 2 weken uitstel krijgen op het terugsturen van het product, om daarmee de veiligheid voor de mensen in mijn omgeving en de medewerkers van de winkel(s) te garanderen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hvanderplaat