Klacht: Geen uitbetaling/ slechte communicatie

op 23 juni 2021 over Juristu in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mevrouw Mulder,

3de mail….Nogmaalsssss….

Ik heb hiervoor 2 mailtjes gestuurd met uitleg!!

Er is 4000 euro geïncasseerd
Waarbij 2000 euro de hoofdsom is en 1500 euro aan kosten gemaakt zijn aan mijn kant (griffierechten, deurwaarderskosten) die hoor ik ook te ontvangen…
Dus ik hoor geen 2500 einddeclaratie te krijgen maar 3500!

Hoor graag z.s.m. van jullie.

Ik heb hier nu al 5x over gebeld en 4x over gemaild. En alle 5 de keren zou ik teruggebeld worden en dat is alle 5 maal de keren niet gebeurd…..

Aantal punten
-Merkwaardig dat jullie aangeven van 9 tot 5 te werken, maar als ik om 4 uur bel is er niemand te bereiken en is volgens de telefoniste iedereen naar huis.
-Mails worden niet op gereageerd.
-Incasseren wordt binnen een uur op gereageerd, maar uitbetalen ho maar.
-terugbelverzoeken worden genegeerd…

Sorry hoor, maar jullie horen je hier als bedrijf voor te schamen.

Gewenste Oplossing:

nergens over

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Juristu over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Juristu in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Juristu een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Juristu

Heeft op 23 juni 2021 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Dank voor uw bericht. Wij hebben direct voor u gekeken. De einddeclaratie is nogmaals naar u gestuurd. We zien dat u deze nog niet bevestigd heeft met uw rekeningnummer. Als u dit direct doet zullen wij deze direct voor u uitbetalen.
Mochten er vragen zijn horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Juristu

Heeft op 23 juni 2021 om 11:15 geantwoord

Dit is een standaard antwoord!! Jullie gaan niet in op mijn kwestie en er komt geen oplossing voor mijn betaalde kosten!

Alle klachten die gemeld zijn door Promofresh