Klacht: Geen tuinstoel leveren constant smoejes

op 14 oktober 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

2 stuks tuinstoelen xxl besteld met achteraf betalen. Bij orderbevestiging wordt er gevraagd om eerst te betalen. Bij contactmailing moet er van alles gecontroleerd worden en na een paar dagen blijkt mijn order te zijn verdwenen.
Helaas zijn de stoelen uit de webwinkel niet meer leverbaar. Dit is dan ook misleidende reclame en eis dan ook dat de 2 stuks vouwbare tuinstoelen set XXL met draagtas alsnog worden uitgeleverd voor het bedrag van € 49,99

Bij snelle levering van de bestelde goederen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 24 oktober 2016 om 10:55 geantwoord

Beste heer Dijkhoff,

Naar aanleiding van uw klachten en eerder e-mails berichten wij u nogmaals op deze wijze.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u geen correct antwoord op het uw vraag heeft ontvangen van ons.

U gaf aan dat u graag uw bankoverboeking als betaaloptie wilde omzetten naar Klarna factuur om achteraf te betalen, na het ontvangen van uw bestelling.
Graag willen wij u informeren dat wij helaas niet de mogelijkheid hebben om de betaaloptie aan te passen in onze klantgegevens.

Wij hadden u dan ook moeten informeren dat wij uw bestelling konden annuleren en dat u de bestelling opnieuw kon plaatsen en kon kiezen voor Klarna factuur.

Helaas is op dit moment het artikel niet meer beschikbaar omdat het een seizoensproduct is.

Voor al het ongemak en miscommunicatie wilden wij u graag een voucher aanbieden. Echter heeft u te kennen gegeven geen oplossing of een voucher meer te willen ontvangen van ons. Wij respecteren dan ook uw beslissing.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door John Dijkhoff